شرایط و قوانین و مقررات استفاده و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تک محصول
بسم الله الرحمن الرحیم
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی تک محصول به نشانی (www.takmahsool.ir ) و سفارش کالا از این پایگاه و یا پلتفرمهای تحت اداره ما در واتساپ و اینستاگرام و غیره به منزله توافق و قبول تمامی شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد :
1- کلیه فعالیت های این سامانه تابع تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک است .
2- در فروشگاه اینترنتی تک محصول (www.takmahsool.ir ) تمام استفاده کنندگان از این فروشگاه که با عنوان مجموعه، سامانه، سایت، فروشگاه و یا تک محصول در ذیل این توافقنامه تلقی می شود، مشتری و یا کاربر خوانده می شوند .
تمامی کاربران موظف هستند قوانین سایت را بصورت دوره ای و قبل از استفاده از سامانه تک محصول و ثبت سفارش مطالعه کنند و همچنین متعهد هستند که تمامی این شرایط، ضوابط و قوانین سایت را مطالعه نموده اند.
3- هرگونه بروزرسانی و تغییر در قوانین سایت بدون اطلاع قبلی به مشتریان در همین صفحه منتشر می شود و استفاده از سایت به معنی مطالعه و پذیرش آخرین نسخه از قوانین و شرایط مذکور می باشد.
4- مجموعه تک محصول خود را متعهد می داند تا محصولات را با کیفیت مطلوب تحویل مشتریان خود کند .
5- کلیه سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی تک محصول در مرحله پردازش قرار می گیرند و مجموعه تک محصول در صورت عدم تأمین ، اتمام موجودی و یا مشکلات غیرقابل پیش بینی حق لغو تمام سفارشات ثبت شده در سایت را برای خود محفوظ می دارد .
6- کاربران موظف به تکمیل تمامی اطلاعات به طور صحیح در سایت و مرحله تسویه حساب می باشند، درصورت نقص در اطلاعات تماس و یا نشانی محل (گیرنده)، عدم ارسال سفارش بعهده مشتری می باشد و سفارش بعد از گذشت مدت 1 ماه قابل پیگیری نیست، ضمناً تمام هزینه های ارسال مجدد و یا آسیب بخاطر نگهداری در انبار بعهده مشتری می باشد.
7- فروشگاه اینترنتی تک محصول واسطه ای جهت ارائه محصولات شرکتهای تولیدکننده، واردکننده یا توزیعکننده به مشتریان است. خدمات و یا ضمانت پس از فروش کلیه کالاهای ارائه شده در این فروشگاه، همگی صرفاً توسط تأمینکنندگان و شرکت های گارانتی کننده آنها تعیین میگردد.
8- تک محصول با افراد زیر 18 سال معامله نمی کند کاربران متعهد می شوند در هنگام ثبت سفارش بالای 18 سال سن داشته و یا با اجازه ولی، وکیل و یا قیم قانونی خود در سایت به خرید ، ثبت سفارش و پرداخت اقدام کنند.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در تک محصول از منابع زیر تأمین میشود:
۱- اطلاعاتی که از طریق سایت و منابع رسمی تولیدکننده ارائه شده باشند .
2- اطلاعاتی که توسط تأمین کننده کالا ارائه میشوند.
3- اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.
از اینرو فروشگاه اینترنتی تک محصول هیچ مسؤولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
قوانین حریم شخصی
تمامی اطلاعات شخصی که مشتریان محترم در سایت ثبت و درج مینمایند بصورت کاملا محرمانه در نزد فروشگاه اینترنتی تک محصول به امانت میباشد و تنها برای ارائه خدمات بهتر مورد استفاده قرار میگیرد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تمامی اطلاعات و مطالب مندرج در سایت برای فروشگاه اینترنتی تک محصول محفوظ بوده و هرگونه استفاده و کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب مجوز کتبی از مسئولان سایت پیگرد قانونی دارد.
در صورت عضویت و وارد کردن مشخصات در سایت و ثبت سفارش یا خرید، شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی تک محصول بصورت الکترونیکی (ایمیل و پیامک) با شما در ارتباط بوده و به درخواست و سوالات شما پاسخ دهد.
خدمات و محتویات فروشگاه اینترنتی تک محصول صرفاً براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمیتواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.
رفع مسئولیت :
فروشگاه اینترنتی تک محصول هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی تک محصول ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد. این سایتها تحت کنترل و در ارتباط با فروشگاه اینترنتی تک محصول نیستند و فروشگاه هیچ گونه مسؤولیتی در قبال محتویات این سایتها ندارد.
سایت تک محصول هیچ گونه مسؤولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحات سایت خود نمی پذیرد. سروﻳس های سایت «آنگونه که هست» ارائه می شود و تحت هیچ شرایطی مسؤولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
فروشگاه اینترنتی تک محصول به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
کاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی تک محصول مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
1- روزهای کاری فروشگاه شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات رسمی میباشد و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول همان روزهای کاری و در روزهای تعطیل، اولین روز پس از تعطیلات بررسی میشوند.
به لحاظ تأمین تمامی محصولات سفارش داده شده در فروشگاه اینترنتی تک محصول بازه زمانی پردازش تا ارسال سفارش به مشتریان حداکثر 7 روزکاری بعد از پرداخت وجه می باشد.
2- کاربران باید هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
توجه : تمام عواقب ثبت آدرس اشتباه در سفارش بعهده مشتری می باشد، لذا خواهشمندیم آدرس را با دقت و به همراه کدپستی صحیح وارد کنید.
3- در صورت بروزخطا نسبت به درج قیمت و یا ارزش ریالی محصولات حق بی اثر و لغو سفارشات برای فروشگاه اینترنتی تک محصول محفوظ است و کاربر می پذیرد که از این موضوع آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی ندارد .
4- سفارشات همکاران خرید عمده باید بعد از تایید سفارش توسط فروشگاه پرداخت گردد لذا در هنگام ثبت سفارش در مرحله انتخاب نوع پرداخت از گزینه خرید عمده یا کارت به کارت استفاده شود و پرداخت در محل فقط برای سایر مشتریان امکان پذیر است .
5- از آنجا که نظر مشتریان برای ما دارای اهمیت ویژه ای است ، امکان یاداشت گذاری مشتری برای خرید های خود در مرحله تسویه حساب وجود دارد تا نظر مشتریان هنگام بسته بندی و ارسال لحاظ شود.
6- فروشگاه اینترنتی تک محصول قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی نمیتواند اعلام نماید. در مواردی همچون نوسانات قیمت بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری اگر سفارشی قابل تحویل نباشد این موضوع در اسرع وقت به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد. تمامی هزینه ها از جمله بسته بندی ، ارسال و دیگر هزینه ها با توجه به شرایط سفارش در فرم سبد خرید و پیش فاکتور اطلاع رسانی خواهد شد.
شرایط مرجوعی کالا :
با توجه به اینکه اغلب کالاهای موجود در تک محصول لوازم الکترونیکی و برقی هستند امکان مرجوعی کالا به جز در مواردی که شرکت گارانتی کننده تعیین کرده است ؛ و یا محصولات دارای مهلت تست مشخص شده در سایت هستند وجود ندارد .
لازم است در هنگام مرجوعی به نکات زیر توجه شود :
1- مشتری به مدت 4 ساعت بعد از ثبت سفارش ، حق انصراف از دریافت محصول را دارد و یا آن را با محصول دیگری تعویض کند.
2- نقص و مشکلات کالا، برای محصولات دارای گارانتی و محصولات دارای مهلت تست تا 72 ساعت بعد از دریافت و برای محصولات استوک به مدت 24 ساعت از لحظه دریافت از حمل کننده( پست،تیباکس، باربری و …) قابل قبول است .
توجه: لطفاً در مدت زمان تعیین شده با کارشناسان تک محصول تماس گرفته و موضوع را از طریق ایمیل با ما درمیان بگذارید .
3- در تمامی سفارشات در صورت موافقت با مرجوعی هزینه حمل و نقل مسترد نمی شود.
4- در صورت انصراف مشتری از دریافت کالا بعد از ثبت و تکمیل سفارش لازم است با شماره 09168538120 تماس گرفته شود در این حالت امکان لغو ، تغییر و یا اصلاح سفارش وجود دارد. در غیر اینصورت بعد از گذشت 4 ساعت از زمان ثبت سفارش، لغو سفارش مقدور نیست و کاربر می پذیرد مسئول اشتباه خود است .
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه شرح مکتوب ایراد و خرابی ، صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به نشانی که در سایت درج گردیده است ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه دریافت قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند در غیر اینصورت تعهدی متوجه فروشگاه اینترنتی تک محصول نخواهد بود.
شرایط استرداد وجه
1- تنها مبالغ بالای 50 هزارتومان با کسر کارمزد بانکی قابل انتقال به شماره کارت اعلامی هستند.
2- کسر کارمزد استرداد وجه به کارت های بانکی برای همه سفارشات ( مرجوعی و یا لغو شده ) به عهده مشتریان می باشد و مشتری می تواند برای عدم پرداخت کارمزد شماره کارت بانک های ( ملی – ملت و انصار ) را اعلام کند.
3- امکان انتقال مبالغ کمتر از پنجاه هزارتومان به کارت های بانکی تا اطلاع ثانوی مقدور نیست و وجه محصولات مرجوع شده زیر این مبلغ در کیف پول کاربران در تک محصول منتقل و کاربران می توانند برای سفارشات آتی خود از کیف پول خود استفاده و پرداخت خود را انجام دهند .
نمایندگی
مجموعه تک محصول در هیچ کجا نمایندگی ندارد و تمام تراکنش های بانکی و خدمات ، از دفتر مرکزی پردازش و ارسال می شود.
شبکه های اجتماعی تک محصول در این صفحه و فوتر سایت اعلام می گردند و تنها یک پیج در اینستاگرام به نشانی takmahsool.ir را تحت مدیریت خود داریم .
سایر پیج های با نام مشابه سایت ها و کانال و گروه های موجود در اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و سایر پلتفرم ها و شبکه های مجازی هیچ ارتباطی با مجموعه تک محصول ندارند و جعلی می باشند .
لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این قبیل مراتب را جهت پیگیری و پیگرد قانونی به تک محصول اطلاع دهید.
بسته بندی و ارسال
1- تمامی سفارشات توسط تیم مجرب تک محصول بسته بندی و از طریق یکی از سرویس های پست، تیباکس و باربری بصورت زمینی و هوایی با توجه به انتخاب مشتری ارسال خواهند شد .
2- تمام هزینه های حمل و نقل و همچنین پیک درون شهری بعهده مشتری می باشد.
3- مجموعه تک محصول نهایت دقت را در بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات بکار میگیرد تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل و نقل انتخابی کاربر و اعلام بارنامه از طریق پیام کوتاه و درج در سفارش خرید ، بُروز هرگونه حادثه در هنگام حمل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد.
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
فروشگاه اینترنتی تک محصول هیچ مسئولیتی در قبال انجام تعهدات گارانتی توسط شرکتهای گارانتی کننده ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در انجام امور گارانتی، مشکل باید بین خریدار و شرکت گارانتی کننده حل و فصل شود و فروشگاه اینترنتی تک محصول تنها در جهت رفاه مشتریان و برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان کالاهای معیوب و گارانتی دار را دریافت و به عنوان پیک به شرکت های گارانتی کننده ارسال می نماید. مشتری قبول می کند در هنگام ثبت سفارش از این مورد مطلع بوده و هیچگونه اعتراضی ندارد.
کالای گارانتی بر اساس روش هر شرکت ممکن است تعمیر، تعویض ویا وجه بازگردانده شود، بر همین اساس سایت تک محصول به تبع آن به مشتریان پاسخگو خواهد بود.
هرگونه شکستگی ، روندگی ، کشیدگی سیم ، مخدوش بودن هلوگرام گارانتی ،آسیب ناشی از نوسانات برق ، آب خوردگی ، زنگ زدگی ، ضربه خوردگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی ، سولفاته شدن برد و سوکت ها ، تعمیر یا باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز و هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی وناقص بودن اجزای محصول طبق ضوابط شرکت های گارانتی کننده محصول از گارانتی خارج شده و سایت تک محصول هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه پذیرا نمی باشد .
سایت تک محصول هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .
روش ارسال گارانتی :
کالاهای گارانتی را تنها از طریق پست معمولی ارسال فرمایید . (در صورت ارسال کالا به باربری، تیپاکس و یا هر روش حمل و نقلی دیگری مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه ها تا تحویل کامل کالا درب دفتر تک محصول می باشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری تک محصول هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد)
تک محصول هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاهای گارانتی را ندارد و پیگیری تحویل کالا به تک محصول بر عهده مشتری می باشد .
با توجه به شرایط تعیین شده توسط شرکت های گارانتی کننده در زمینه هزینه های ارسال محصولات جهت گارانتی به اطلاع می رساند که تمامی هزینه های ارسال به نشانی فروشگاه اینترنتی تک محصول و دریافت کالای گارانتی از سایت تک محصول به عهده مشتری می باشد.
مشتری موظف است کالای خود را به همراه شرح کامل دلیل خرابی به صورت مکتوب به همراه کالا ارسال نماید.
ذکر کامل نام و نام خانوادگی که با آن در سایت تک محصول پروفایل دارید الزامیست .
مدت زمان انجام گارانتی برای محصول :
مدت زمان تعمیر، تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت گارانتی کننده تعیین می نماید و سایت تک محصول مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .
گارانتی انواع محصولات :
بازی ، نرم افزار و انیمشن ها (تولید شده به صورت استمپری) :
کلیه محصولات از قبیل بازی ها ، نرم افزار ها ، کارتون که در سایت ارائه شده است ، بدلیل اینکه این محصولات بصورت استمپری تولید می گردند و احتمال بروز مشکلات هنگام تولید در آنها وجود ندارد و با توجه به این امر که شرکت های تولید کننده نیزبرای محصولات خود گارانتی در نظر نمی گیرند سایت تک محصول نیز هیچگونه پذیرشی بابت گارانتی محصولات یاد شده در نظر نمی گیرد .
فلش و رم :
تمامی محصولات فلش و رم های موبایل دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند لذا جهت پذیرش محصولات معیوب برای انجام گارانتی ارسال محصول به همراه جعبه ، هولوگرام گارانتی مربوطه ، کارت گارانتی، درب (فلش های دارای درب) وخشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ،در غیر این صورت سایت تک محصول هیچ مسئولیتی در مورد گارانتی محصولات نخواهد داشت . قابل ذکر است آخرین مهلت ارسال محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل :
لوازم جانبی که دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصولاتی که فاقد گارانتی می باشند :
– کلیه محصولاتی که در توضیحات محصول در سایت تک محصول ذکر شده باشد “فاقد گارانتی”