حمل و ارسال محصولات در تک محصول به چه صورت می باشد ؟

به لحاظ تأمین تمامی محصولات و ارسال سفارشات ، تمامی سفارشات بعد از پرداخت بررسی ، تأمین و ارسال می شوند، ضمناً تمامی سفارشات توسط تیم مجرب تک محصول بسته بندی و از طریق یکی از سرویس های پست، تیپاکس و باربری بصورت زمینی و هوایی با توجه به انتخاب مشتری ارسال خواهند شد .

هزینه های ارسال سفارشات به چه صورت است ؟

تمام هزینه های حمل و نقل و همچنین پیک درون شهری بعهده مشتری می باشد .

تک محصول هیچگونه هزینه اضافی حمل و نقل را بدون اطلاع قبلی به مشتریان خود تحمیل نمی کند و نهایت دقت را در بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات بکار میگیرد تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند.

خسارت کالای آسیب دیده ناشی از حمل و نقل نادرست بعهده چه کسی می باشد ؟

مجموعه تک محصول نهایت دقت را در بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات بکار میگیرد تا کلیه سفارشات را در نهایت صحت و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. پس از تحویل مرسوله به شرکت حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری و اعلام شماره مرسوله ، بُروز هرگونه حادثه و آسیب دیدگی در هنگام حمل به عهده شرکت حمل کننده می باشد.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه دریافت قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند در غیر اینصورت تعهدی متوجه فروشگاه اینترنتی تک محصول نخواهد بود.

هزینه ارسال به مقصد برای سفارشاتی که بخاطر حجیم بودن نیاز به وانت بار دارند چگونه پرداخت می شود ؟

سفارشاتی که دارای وزن و حجم زیادی هستند و قابلیت ارسال با پیک موتوری را ندارند بعد از ثبت سفارش و بسته بندی با توجه به حجم و وزن کالاهای موجود در سبد سفارش، کرایه آنها قیمت گذاری و توسط کارمندان فروشگاه اینترنتی تک محصول به مشتری اعلام خواهد شد تا پس از واریز وجه کرایه درب محل ارسال و تحویل داده شود .

پیگیری سفارشات

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.